Friday, December 29, 2006




went to mulu the other week, n what can i say? it was really back-to-nature stuff, n it was AMESOME, if not a lil bit hot...

Panas nak mampos! Lepas hujan, panas, frust gak ar... Mancing tak dapat sekor pun, pastu bagi umpan roti plak tue, cheh.... But lelain ok la.... Masuk gua rusa, nampak abraham lincoln (profile die je), pastu ade stalactite that looks lite a hanging p**is dripping water, they call it the 'shower head'... ye la tue... but the dripping side is kinda flat, dunno why... gambo seblah ni masa aku isap ro- ops... nunggu flight from miri back to kl... aku suoh syfq_113 (sepupu aku) amek gamba aku seblah bilik nih... aku isap kat toilet je... takut kantoi doh! nak wat camne, balik umah baru kantoi ngan mak aku isap rokok kat luar kul 1 pagi...

alamak, aku time tu pikir "konfem kene blasah ngan bapak aku punyelah", but surprisingly die rilek aje... sampai pakcu aku datang time bbq ari jumaat aritu... die gertak aku, nak blasah aku cam die blasah suhadi (ala yang bawak motor cub racing tue, sepupu aku gak) time die isap rokok dlu.. aku apa lagi, terus kecut perut, nak terkencing depan komputer aku tgh ngadap time tue.... ape bleh bwat, berani buat, beranilah kite tanggung, kan? die cakap "baru 18 tahun, nak isap rokok. mana stok? 25 tahun nanti bleh la... nanti pakcu dengar lagi awak siapla..." fuh, aku dalam ati mengucap bebanyak, sebab die tak blasah aku rite there and the je... apatah lagi, satu family skang tau aku ade nicotine addiction problem aka smoking.. aku ngan pakcu aku ngan bapak aku je yang buat mende tu... suhadi tak tau la, dah kawin, anak satu, merempit atas litar, (bersanding blom lagik, haha) ntah isap ntah idak...


Tapi aku type blog ni bukanlah sekadar membangkitkan isu-isu tidak senonoh berkaitan perilaku aku dan rokok, tapi saje nak type lepas genap setaun aku tak sentuh blog nih... ape nak jadi? ntah la...


No comments: